fbpx
Αρχική » Ιδιαίτερα μαθήματα σε παιδιά ηλικίας 4 έως 7 χρονών με μαθησιακές δυσκολίες

Ιδιαίτερα μαθήματα σε παιδιά ηλικίας 4 έως 7 χρονών με μαθησιακές δυσκολίες

separator
Κάθε παιδί μαθαίνει με διαφορετικό τρόπο και με τον δικό του ρυθμό. Τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και ειδικές ανάγκες έχουν μοναδικές ανάγκες, τις οποίες η μοντεσσοριανή προσέγγιση μπορεί να καλύψει. Παρέχει ένα θετικό, υποστηρικτικό μαθησιακό περιβάλλον για παιδιά που παρουσιάζουν μαθησιακές διαφορές στην ανάγνωση, τη γραφή, τα μαθηματικά. Βοηθάει σημαντικά ακόμη και παιδιά με ADHD και ήπιες μορφές ή στο φάσμα αυτισμού. Τα παιδιά με μαθησιακές διαφορές έχουν μοναδικές ανάγκες που τα παραδοσιακά εκπαιδευτικά συστήματα μπορεί να μην ικανοποιούν. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα βασισμένο στην μοντεσσοριανή προσέγγιση αναπτύσσεται γύρω από τις ικανότητες των μαθητών.Οι μαθησιακές αυτές διαφορές δεν στέκονται πλέον εμπόδιο στο παιδί να μάθει και να εξελιχθεί.
“Όλα τα παιδιά μπορούν να κατακλυστούν από γνώση” Μαρία Μοντεσσορι
Το υλικό που χρησιμοποιείται για την αντιμετώπιση των δυσκολιών των παιδιών είναι αμιγώς μοντεσσοριανό. Τα θετικά αποτελέσματα της χρήσης μοντεσσοριανού υλικού στην εκπαίδευση των παιδιών γίνονται πολύ γρήγορα εμφανή. Πρόκειται για έναν ενδιαφέρον και αποτελεσματικό τρόπο μάθησης γραφής, ανάγνωσης και αριθμητικής με τη χρήση του μοντεσσοριανού υλικού, το οποίο είναι βασισμένο στις αισθήσεις και στην κίνηση. Στη μοντεσσοριανή προσέγγιση η γνώση και οι φαινομενικές αδυναμίες γίνονται παιχνίδι και το παιχνίδι γνώση και ικανότητες.

“Όλα τα παιδιά μπορούν ……..’να εκραγούν στη ΜΑΘΗΣΗ”
Μαρία Μοντεσσόρι

Στόχος του Montessori Tutor είναι η προσαρμογή διαφόρων τεχνικών που θα βοηθήσουν κάθε παιδί που δείχνει να έχει κάποια δυσκολία.
Οι τεχνικές αυτές περιλαμβάνουν μείωση των δυσκολιών μιας δραστηριότητας, χρήση περισσότερων αισθητηριακών υλικών, εστίαση στην ανάπτυξη της προφορικής γλώσσας ή άλλου τρόπου επικοινωνίας. Επιπλέον, μπορούμε να δημιουργήσουμε προγράμματα σε chart, όπου το παιδί μπορεί να διαλέξει τις δραστηριότητες που θα κάνει. Σκοπός αυτής της δραστηριότητας είναι η ανάπτυξη της ελεύθερης βούλησης, της ανεξαρτησίας και της αυτοπεποίθησης. Για παράδειγμα, σε ένα παιδί με ADHD η εκπαιδευτική ώρα προσαρμόζεται έτσι ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι παρορμήσεις που αντιμετωπίζει, να διατηρηθεί η προσοχή του δείχνοντάς πώς να κάνει επιλογές και πώς να ολοκληρώσει ένα κύκλο δραστηριότητας. Η χρήση του μοντεσσοριανού υλικού έχει ως στόχο την χρήση των αισθήσεων των παιδιών και την κίνηση.

Το αναπτυξιακό στάδιο, και όχι η χρονολογική ηλικία, είναι ο κρίσιμος παράγοντας για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε ένα παιδί να μάθει. Η τέχνη της διδασκαλίας είναι να ταιριάζει το επίπεδο του μαθήματος με το ατομικό αναπτυξιακό στάδιο του παιδιού. Χρησιμοποιώντας τη μέθοδο Μοντεσσόρι και τις θεραπευτικές στρατηγικές, όπως απαιτείται, ενισχύεται η εκπαιδευτική προόδος του παιδιού.

“H βιωματική μάθηση του πραγματικού κόσμου ετοιμάζει το παιδί σας εξαιρετικά καλά για οποιοδήποτε περιβάλλον”
Μαρία Μοντεσσόρι

Είπατε για εμάς

separator
quote green testimonials

Τίνα - Mαμά

Ξεκινήσαμε το παιχνίδι «βλέπω κάτι με το μικρό μου μάτι» πριν 3 μέρες και είχε τρομερά μεγάλη επιτυχία σε πολύ λίγο χρόνο και με λίγες επαναλήψεις μέσα στην μέρα ! Είμαστε ακόμη στο πρώτο επίπεδο του παιχνιδιού και ήδη έχει κερδίσει το ενδιαφέρον της μικρής μου, τόσο, ώστε να αναφέρει μόνη της τους ήχους λέξεων συχνά μέσα στη μέρα !!!

Ευχαριστούμε @montessoritutor

quote yellow testimonials

Ρίτα Παπαγεωργίου - Μαμά

Η Χαρούλα Βλάχου ήταν δασκάλα της κόρης μου στο Μοντεσσοριανό σχολείο, Montessori community school,  όταν εκείνη ήταν 3 ετών.  Της έδωσε όλα τα εφόδια για να συνεχίσει να χτίζει τον χαρακτήρα και τον εαυτό της.  Με βαθιά αγάπη,  υπομονή , κατανόηση και εκτίμηση προς το παιδί,  κατάφερε να δημιουργήσει μια σχέση πολύ δυνατή μαζί της! Είναι μια πολύ αξιόλογη δασκάλα , με γνώση πάνω στη Μοντεσσοριανή παιδαγωγική, που θα ήθελε να είχε το κάθε παιδί στο περιβάλλον του!!!

quote purple testimonials

Αδαμαντία Κανάγια - Παιδαγωγός

Η κ. Χαρούλα, προσωπικά με βοήθησε πολύ ως προς τη πρώτη ανάγνωση σε παιδιά πρώτης δημοτικού. Πως με βοήθησε; Κάνοντας συνεδρίες μαζί της. Προσωπικά, δεν έχω πιστοποίηση, με ενδιαφέρει πάρα πολύ να αποκτήσω πιστοποίηση για παιδιά ηλικίας 6-12. Οι συνεδρίες μας έγιναν διαδικτυακά σε θέματα της επιλογής μου.Ένα από τα θέματα ήταν η πρώτη ανάγνωση. Συζητήσαμε τι δραστηριότητες μπορώ να κάνω, τους στόχους και πώς να κάνω τη κάθε παρουσίαση. Η συνεδρία ήταν ολοκληρωμένη και έλυσε όλες μου τις απορίες.

Ας γνωριστούμε!

Χαίρομαι πολύ που βρίσκεστε εδώ, ανυπομονώ να σας γνωρίσω!

Αφιερώστε λίγο χρόνο για να με ενημερώσετε:
• Περιγράψτε με λίγα λόγια για την γονεϊκή σας κατάσταση
• Πώς μπορώ να υποστηρίξω εσάς και την οικογένειά σας

Εάν ένα τηλεφώνημα είναι περισσότερο το στυλ σας, τότε ας μιλήσουμε! Καλέστε με στο 2102200590.

Είτε έχετε απλώς μια ερώτηση είτε θέλετε να διευκρινιστεί ποιο πρόγραμμα θα ήταν καλύτερο για εσάς ή για το παιδί σας, απλώς συμπληρώστε τη φόρμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας σύντομα.


Καλάθι αγορών
Scroll to Top